Blogger Widgets

marți, 7 martie 2017

Prietenele mele, fetele...



Prietenele mele sunt făpturi fabuloase, misterioase, ciudate, fantastice, magice, vanitoase, pretenţioase, preţioase, calde. Prietenele mele sunt prinţese atemporale, eroinele poveştilor din viaţa mea. Blonde, brunete sau roşcate, înalte sau mignone, prietenele mele sunt ingredientele delicioase ale existenţei mele. Prietenele mele sunt unice.
Ele mă fac să râd. Ele mă fac să zâmbesc. Ele mă fac să fiu mai bună. Dar acum, ştiu sigur că e mai bine să fii norocos decât bun. Eu sunt o norocoasă pentru că le am pe ele în viaţa mea. 
                                                                                 Sursa: arhiva personala


E mama, prinţesa frumoasă cu suflet mare şi multă răbdare, prietena căreia pot să îi spun tot şi care mă înţelege de prea multe ori. E Alia, sora mea, prinţesa pupicurilor şi îmbrăţişărilor. E Nona, prinţesa levănţică, delicată şi gingaşă ca un bujor stropit de roua dimineţii. E Mona, prinţesa călătoare, prietena mea de o viaţă. E Madi, prinţesa arhitectă, frumoasa genială. E Ralu, creatoarea măiastră, din ale cărei degete magice ies rochii de poveste. E Meda, prinţesa zâmbitoare, spumos de veselă. E Andreea, prinţesa roşcăţică, cu atitudine şi bătăioasă. E Ioana, prinţesa mării, îndrăgostită de oamenii frumoşi şi buni. E Raluca, prinţesa profesoară, carismatică şi veselă veselă. E Ioana, prinţesa senzuală, cu o inimă mare mare şi un botic adorabil. E Suzy, prinţesa pisicuţă. E Felicia, prinţesa elegantă, femeia superbă care aş vrea să fiu. E Mitzi, prinţesa excentrică, cu părul albastru (acum). E Felicia, prinţesa curajoasă şi foarte deşteaptă. E Anda, Andreea, Lia, Victoria, Alexandra, Gia, Cristina, Ioana, Amalia, Nicoleta. Ele sunt prietenele mele, fetele pe care le iubesc.

Iar celorlalte prinţese, prinţesele mele cititoare, le doresc o primăvară magică, cu mult soare, iubire şi obraji îmbujoraţi! Un pupic special pentru Victoria, pentru bunatatea şi generozitatea postărilor ei cu privire la o cauză la care eu ţin foarte mult.


La mulţi ani, prinţeselor!

M.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu